3. februar 2015

Trip To London | Shopping List

 Det er snart ferie og jeg glæder mig mere end nogensinde. Det har været nogle hårde uger i 2.g her op til ferien med afleveringer, oplæg og film projekt. Jeg har derfor glædet mig ekstra meget til at komme lidt væk fra det hele. Det er kun min mor og mig, der skal af sted, så det bliver en rigtig shoppe tur. Vi skal blandt andet ud til et af mine yndlings områder i London, som er området omkring "Brick Lane". Sidst jeg var der (efterårsferien 2013) kunne jeg ikke få hænderne ned af begejstring. Vi var taget der ud for at kigge på det store marked "Spitalfields Market" og endte med at blive i området hele dagen, fordi vi rendte ind i så mange spændende markeder og forretninger. Så hvis du snart skal til London så kan jeg virkelig anbefale "Brick Lane"

 

Sidste gang jeg var i London brugte mig og min mor ret meget tid på at se seværdighederne i byen, hvilket der ikke bliver så meget i år. Selvfølgelig skal vi da også denne gang ind i teateret, men vi har besluttet os for, at der ikke bliver så meget sightseeing. Nu til pointen med dette indlæg.

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg følger en masse youtubers, som bo i England. De taler ofte tiden om en masse ting som vi selvfølgelig ikke kan købe i Danmark med mindre vi køber det over nettet. Nogle af tingene kan måske købes i Danmark, men jeg er sikker på at det er billigere i London. Derfor har jeg skrevet nogen af de ting ned som jeg synes så interessante ud så jeg kan kigge efter dem når jeg kommer derover. jeg har også nogle butikker jeg gerne vil ind i som for eksempel "Lush" og "primark" for jeg elsker virkelig de butikker. Selvfølgelig har jeg ikke tænkt mig at købe alt der står på listen 
  • Collection | Lasting Perfection concealer
  • First aid Beauty | skin rescue purifying mask with Red Clay
  • Pai Skincare Serum | perfect balance
  • Two Faced | Better than sex mascara
  • Tanya Burr Lipgloss | I Found Nemo eller Chic
  • Zoella | Fizz Bar
  • Lush | det jeg synes ser godt ud ;)
Det er nogle ting jeg har hørt rigtig godt om og jeg glæder mig til at finde ud af om det jeg køber lever op til mine forventninger. Her til sidst vil jeg bare lige dele nogle billeder fra sidst jeg var af sted. Hvis i også har noget her i ferien i glæder jer til vil jeg vildt gerne høre om det. Så smid en kommentar hvis i har lyst.

Knus A ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar