27. april 2015

Get To Know Me! | 25 Facts


Det at kunne være mærkelig med nogen er nok det bedste!
  1. Mit mellemnavn er Marie.
  2. Mit yndlingsfag i skolen er Mediefag. 
  3. Min yndlings drik er Smoothie og mojito. 
  4. Min yndlings sang for tiden er "Lean on" Major lazer feat. Mø.
  5. Min livret er Sushi! generelt japansk mad.
  6. Det sidste jeg har købt er en mazarin kage fra fakta.
  7. Mine yndlings bøger er The mortal instruments og The Hunger Games.
  8. Min yndlings farver er når skoven lige er sprunget ud og når skoven er ved at visne
  9. Dyr? Jeg havde 2 kaniner (stampe og stumpe) men nu er der kun stumpe tilbage. 
  10. Min yndlings parfume er Clean! Dem alle sammen
  11. Yndlings ferie? Min tur Japan, men går rundt og drømmer om smukt vand i Californien og Thailand.
  12. Er jeg gift? Ja! med kage. Mig og kage elsker hinanden meget højt.
  13. Har været vidt omkring. Norge, Sverige, Skotland, England, tyskland, Holland, Ungarn, Spanien, Italien, Tjekkiet, Grækenland, USA (Californien) og Japan.
  14. Jeg taler dansk (obviously), engelsk, tysk og en lille smugle Japansk -Fun Fact!: Gik til Japansk hver torsdag i 8. klasse, hvor jeg mødte mig gode veninde Agnes (vi har været veninder lige siden)
  15. Jeg har to søskende! Daniel (27år) og Rachel (26år)
  16. Min yndlings butik er Urban Outfitters. Er bare for fattig til at købe noget derinde.
  17. Min yndlings restaurant er SALT.
  18. Jeg bruger mine forældres kamera som er et SAMSUNG NX 100.
  19. Mine yndlings blogs er The beauty department og WNTLM.
  20. Mine yndlings film er "the perks of being a wallflower" er god, men har set "What happens in vegas" flere gange.
  21. TV serie? "Shadowhunters" den er ikke udkommet endnu men det er lige meget det er fuldstændig ligegyldigt. Det er en filmatisering af the mortal instruments.
  22. PC eller Mac? Jeg har Hp, men kan godt lide Mac designet tror bare ik' jeg kan finde ud af det.
  23. Jeg ejer en SONY Z1 compact.
  24. Jeg er 176cm høj.
  25. Og sidst men ikke mindst kan jeg lave mad? svaret er ja, absolut kan det hele ;D
     
        Forhåbentlig kender i mig en lille smugle bedre nu :D 
        Knus A ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar