26. januar 2015

Hvad lytter jeg til?


Hej derude. I dag vil jeg tale lidt om, hvad for noget musik jeg går og lytter til. Bare rolig det kommer ikke til at handle om Taylor Swift eller John Legend selvom det er udmærket musik. Min yndlings musik er gammel swing/jazz musik også kaldt for "Crooners". Et album på Spotify jeg har hørt virkelig mange gange efterhånden er "Crooners and Coffee". Bliver seriøst aldrig træt af det. En af de ting der gør, at jeg bare elsker at lytte til den her form for musik er:

1. det er utrolig hyggelig musik.
2. det er bløde melodier som man ikke for ondt i hovedet af at lytte til i lang tid af gangen.
3. det er ikke bare de samme sætninger som bliver gentaget om og om igen.
4. jeg bliver i godt humør af det, men det er jo individuelt.

Så ved i lidt mere om mig :D hvad for noget musik kan i lide at lytte til?

knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar