13. marts 2015

Nyt Hår! | Inspiration


Hej Igen :D Har virkelig været i blogger hjørnet denne uge! Fjerde indlæg på en uge way to go! Nå ville egentlig bare dele de kollager jeg har lavet som inspiration til min klipning. Skal endelig klippes i dag og som noget helt nyt have farvet mit hår!! Har aldrig nogensinde fået farvet hår så er virkelig spændt på resultatet. Glæder mig så meget, men er på samme tid også bange for, at frisøren ikke får det resultat som jeg ønsker. 

Det jeg skal have farvet hedder sombre (ikke ombre ) Det er lidt lige som ombre, men overgangen fra den ene til den anden farve er længere og mere blød (soft+ombre=sombre) Jeg har valgt sombre fordi jeg gerne ville undgå at farve hele mit hår, da det ville betyder, at jeg skulle have farvet udgroninger regelmæssigt A.K.A dyrt. Selve klipningen hedder en lob frisure, som er lidt længere end til over skuldrende. 

Den øverste kollage er inspiration til klipningen og de nederste er inspiration til farvningen. Glæder mig til at vise jer resultatet :D Hvilke billeder kan i bedste lide?
knus A
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar