8. december 2014

Hjemmelavede julekort


Hej derude. I dag vil jeg vise jer, hvordan i kan lave et rigtig flot julekort derhjemme. Jeg fandt noget farvet papir og valgte, hvilken farve der skulle være forgrund og baggrund. Så tog jeg forgrunds papiret og skar et motiv ud med en kniv på et skærebræt. Det kan være hvad som helts bare brug en skarp kniv eller hobbykniv. Derefter klistrede jeg baggrundspapiret på med noget dobbeltklæbende tape. Man kan lave sit eget dobbeltklæbende tape ved at klistre stykket af tapen sammen i en lille ring. Da kortene er et slags gavebevis til en tur i biografen, foldede jeg nogle lommer med billetter og klistrede på indersiden bare som en lille detalje. Håber i fik lidt inspiration til jeres helt egne unikke julekort.

knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar