19. marts 2015

Homemade Lip Scrub | Girls Night In

Hej derude! påskeferien nærmer sig og jeg har aftalt med nogle af mine veninder, at vi skal holde en rigtig pigeaften og med det mener jeg wellness, forkælelse og lækre snack. Derfor har jeg tænkt mig at dele nogle af mine idéer til at lave en pigeaften ekstra fed. Jeg har i samarbejde med min veninde også lavet et "Girls night in" board på pinterest som inspiration til den perfekte aften. Her er derfor en opskrift på en lækker hjemmelavet lip scrub. Den er fantastisk nem at lave og det bedste ved det hele er, at den er spiselig! Der er ikke noget værre end en lip scrub som smager forfærdeligt for det er næsten umuligt ikke at få det i munden. Det eneste du skal bruge er:
  • kokosolie
  • honning
  • sukker
kokosolien og honningen hjælper til at blødgøre og fugte læberne og sukkeret exfolierer. Man skal ikke bruge særlig meget af det så mængden af ingredienserne vil selvfølgelig afhænge af, hvor meget du vil lave. Jeg brugte 1 tsk. honning, ca. 2 tsk. kokosolie og så meget sukker som muligt til hele denne portion. Håber meget, at i vil prøve lip scrubben. 

På søndag rejser jeg til Tyskland på udveksling og skal have lavet to afleveringer inden...suk*. Så må nok hellere komme i gang. Glem ikke at like, kommentere eller følge bloggen.

Knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar