29. marts 2015

Flotte Baggrunde Til Telefon Og Pc!

Hej derude! Nu er jeg kommet godt hjem fra Tyskland og har fået en masse gode minder med bagagen. Det er virkelig mærkeligt, at man nu har brugt 2 uger sammen med en masse mennesker man måske aldrig kommer til at se igen. Men selvfølgelig skal jeg holde kontakten med dem -Tak Facebook! Før jeg tog af sted surfede jeg lidt på Pinterest og fandt de her dejlige computer og smartphone baggrunde fra denne talentfulde designer/blogger. Jeg synes virkelig det gør en forskel at have en flot baggrund på sin computer og telefon. Baggrunde siger nemlig noget om os og er det første andre ser når de fx låner din mobil. Her har jeg så samlet nogle af de baggrunde jeg bedst kunne lide! Bliver så glad af at se på dem. Hvad har i som baggrund på jeres mobil?

Knus A



Bruger jeg som låsebaggrund på min mobil
Bruger jeg som baggrund på min telefon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar