20. oktober 2014

Tanker i ferien

Nu er efterårsferien slut en gang for alle. Jeg har som sagt været på Bornholm med mine forældre og ja bare slappet af. Vi var selvfølgelig ude og se nogle seværdigheder, men mest af alt tog vi os bare tid til at lave ting vi ikke ellers har tid til i hverdagen. For eksempel fik jeg malet nogle akvarelbilleder til en ramme jeg købte for lidt tid siden, i denne dejlige butik og fik også læst "The Hunger Games" trilogien færdig.

Da internette var så dårligt fik man pludselig også en masse tid til alt mulig andet. Ikke fordi jeg ikke kan lide de sociale medier, men synes det hele er ved at tage overhånd. Tænk på, hvor meget tid vi ville have, hvis vi ikke skulle tjekke vores telefon hvert tiende sekund. Vi har en trang til altid at skulle være online, men tror egentlig at det er sundt en gang i mellem bare at slukke for mobilen..JA den kan faktisk slukkes og lave noget man ikke gør hver dag. Selvfølgelig er det ikke altid lige nemt. Synes også det var hårdt de første 2 uger efter jeg havde blokkeret min Facebook så jeg ikke kunne komme på i skoletiden. Men efterhånden vænner man sig til det.

Hvad mener i? Synes i også vi burde skære ned på de sociale medier og vores computer forbrug? Håber i synes om det lidt anderledes indlæg.

knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar