6. oktober 2014

Interior shopping!

Hej folkens her er lidt billeder fra det jeg købte for mit gavekort. Jeg købte disse fine Margrethe skåle i retrofarver og krydderurtepotten købte jeg for de sidste 100 der var tilbage. Glæder mig på en måde til at flytte hjemmefra ikke fordi jeg kommer væk hjemmefra, men fordi jeg glæder mig vildt til at indrette mit hjem. Er begyndt at samle "flytte-hjemmefra-ting" så jeg ikke skal ud at købe alt det jeg mangler, når jeg skal til at flytte. Har det nok på den måde, at jeg helst vil have kvalitetsting så er derfor også nødt til at at begynde i god tid med at ønske mig det, da kvalitet er dyrt. Vil hellere have 5 Royal Copenhagen tallerkner end 20 tallerkner fra Ikea. Hvad tænker i vil i hellere have kvantitet frem for kvalitet?
knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar