8. september 2014

Vejen til ren hud!

Hej derude! Det er nu blevet tid til at tale om renseprodukter. Jeg har kombineret hud, hvilket betyder, at jeg nogen steder i ansigtet har tendens til tør hud og andre steder fedtet hud/uren hud. Dette har været ret svært da de fleste renseprodukter tørre huden helt ud for at bekæmpe urenhederne. Men har fundet min lifesaver. Jeg har nu brugt Dermalogicas serie mod uren hud (morgen og aften i et år) og kan virkelig se resultater. Clear start er (modsat mange andre) en meget skånsom renseserie, som også har mange forskellige produkter så man kan få det, der passer perfekt til sin hudtype. Dermalogica er desværre ikke noget billigt mærke og jeg kan godt se, at det er mange penge at bruge på sin hud. Jeg vil bare opfordre jer til at passe på jeres hud. bruge Hellere et mildt rense produkt ofte end at tørre dit ansigt ud med en skrap. Sagen er den, at hvis man bruger en skrap rensecreme fjerner den også alle de naturlige olier huden producere. Huden prøver at kompensere for den manglende olie og producerer derfor mere olie, som resultere i flere urenheder. Her er nogle tips til dig med uren hud.

find en mild rensecreme med naturlige ingredienser fx. tetræolie
Rens din hud ofte
Undgå at røre ved dit ansigt
brug en oliefri fugtighedscreme

håber i er blevet inspireret til at passe godt på jeres hud. Personligt finder mig nemlig bedre tilpas med ren hud og det er jeg sikker på i også gør.
Knus A
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar