21. september 2014

Hvad laver jeg!

Hej derude! Den forrige uge har været hektisk men også god. Torsdag var 7 piger fra min klasse og jeg inde til fodboldkamp i Parken (FCK-Helsinki) vi havde nemlig fået fribilletter af vores gym. Det var første gang jeg var inde i parken og synes der var en rigtig god stemning.

Lørdag skulle jeg til elevstævne på min gamle efterskole "Nordsjællands efterskole" med en masse af mine venner. Det var sjovt at se alle igen, men også mærkeligt at være tilbage på skolen. Jeg var rigtig glad for at gå deroppe, men tror også det har været godt at komme videre i livet. Efterskolen har i den grad lært mig en ting eller to og jeg har fået en masse fantastiske venskaber. Det bedste jeg ved er at være sammen med mine venner, om vi så er ude og opleve et eller andet eller bare slapper af og laver ingenting. Det kan godt være jeg ikke har hundred vis af venner, men det er lige meget. Vil hellere have 10 rigtig gode venner end 100 falske venner. På tirsdag skal jeg ind til et interview med min veninde Regitze og er sikker på det også bliver vild hyggeligt.

Håber i har haft en ligeså god uge som mig, hvor i har fået set en masse af jeres venner. 
Knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar