25. august 2014

Professionel sanger!

Når man for penge for at synge er man vel professionel.
Backstage!
Ja! hun gik mellem publikum.
Regn er ikke altid en dårlig ting ;D
I weekenden var jeg til Gladsaxedag, hvor mit kor Ashira (og mig) skulle optræde. Gladsaxedag er et arrangement som kommunen afholder for at vise, hvilke foreninger og tilbud kommunen tilbyder. Men selvfølgelig skal der jo også være noget underholdning. Derfor fik mit kor lov til at synge (i år på den store scene) og stå på samme scene som Basim og Nabiha senere kom til at stå på. Alt i alt var det en vild hyggelig dag, hvor jeg både fik fundet nogle gode ting på loppemarkedet, men også hygget mig med min familie. Tidligere den dag var jeg ude og shoppe nyt tøj, som snart kommer op på bloggen. Håber i har haft en dejlig weekend, det har jeg i hvert fald.
knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar