11. august 2014

Tilbage fra Venedig!







I dag kom min familie og jeg hjem fra vores fantastiske tur til Venedig. I mandags for en ugesiden gik turen derned og jeg vil sige, at jeg var meget overrasket over byen, som ingen biler, busser eller cykler har. Det er nok den mest stille by på det punkt. Al transport forgik enten til fods eller via båd for, hvis i ikke ved det er det meste af Venedig bygget på pæle i vandet. Vi boede på et lækkert hotel som jeg havde fundet
på nettet (hotel a la Commedia) og nød ellers bare kulturen og den dejlige mad. Ja mig og min familie (mor og far) er meget "kulturelle mennesker" som nogen nok ville kalde os, fordi vi tager i teateret og går på kunst museum. Vi var for eksempel inde og høre en klassisk koncert med Vivaldi. Og nu tænker du sikkert KEDELIGT! men Vivaldi kom fra Venedig og det høre derfor lidt til, hvis man vil ind i Venedigs kultur. Alt i alt havde vi en dejlig tur, hvor vi fik set hele byen, shoppet (selvfølgelig), spist en masse italiensk mad og hygget os med drinks om aftenen. Vil dog anbefale ikke at tage til Venedig i højsæsonen for der er ALT for mange turister. Håber i har haft en god sommer med mange gode minder lige som mig. hvad var jeres bedste sommer minde fra i år? knus A 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar