10. december 2015

Long Time No See | Throw Back Thursday

Hej derude nu er det præcis 213 dage siden at jeg sidst uploadede noget!! OMG! der er alt for lang tid, det indrømmer jeg gerne. Ærligt har jeg været lidt i tvivl om, hvad jeg skulle gøre med bloggen. Har det lidt selv sådan, at jeg meget sjældent følger bloggere, fordi det bare er så meget nemmere at gå på youtube og se en video. Men føler på en måde heller ikke, at jeg kan bevæge mig over i at lave videoer. Det gode ved at poste noget hver uge var, at jeg fik lavet noget andet en bare at glo på facebook. Men derimod kunne det også være et ekstra pres, når jeg ikke kunne komme op med en god idé til, hvad jeg skulle poste. hmm... dilemma dilemma. Men synes lige jeg ville prøve at forklare lidt, hvorfor jeg ikke har delt noget i så lang tid. Er lige nu i gang med at skrive SRP hvilket heldigvis går ret godt indtil videre.

Her er en lille video som jeg lavede med to fra min klasse. Filmen blev lavet over vores studietur til Århus med hele klassen. Den er lidt gammel efterhånden, da vi var afsted i september, men det er den første video som jeg rent faktisk er lidt stolt af. Men det går jo nok nu hvor det er torsdag #TBT. Fortæl mig gerne hvad i synes jeg skal gøre med bloggen i en kommentar det ville virkelig hjælpe mig. På forhånd tak og jeg håber i kan lide videoen. knus A ♥


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar