9. marts 2015

Missing Summer!

Nu er solen på vej. Dagene bliver lysere. Naturen springer ud. Vi får mere energi. Jeg kan derfor ikke vente til sommer! Hver gang solen skinner har jeg bare lyst til at smide alt jeg har i hænderne og skynde mig ud. I dag satte jeg mig ude i haven bevæbnet med et varmt tæppe for at suge alt det sol til mig jeg kunne. Drømmer om en sommer inspireret af denne collage. Indtil videre er der ingen planer for sommerferien, men håber jeg kan få arrangeret en sommer som jeg sent vil glemme med mine venner. Sidste sommer gik turen til Venedig, men i år kan vi bare ikke finde på noget. Har i nogle gode idéer til, hvor man kan tage hen eller hvad man kan tage sig til? Og har i det på samme måde når foråret nærmer sig? Jeg elsker at høre jeres mening så smid gerne en kommentar, hvis i har lyst :)

knus A

2 kommentarer:

  1. Åh, sikke nogle lækre billeder! Har det fuldstændigt på samme måde, men bliver så glad, når solen kommer frem og fuglene synger :)
    - julieguldbrandt.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre jeg ikke er den eneste :)

      Slet